divendres, 13 d’octubre del 2017

SANTA TERESA

Avui els alumnes de Cicle Mitjà hem gaudit d'un dia molt especial, ja que celebràvem el dia de Santa Teresa.

Ha estat un dia ple d'activitats divertides i creatives. Hem realitzat diverses activitats per aprendre coses sobre la vida de Santa Teresa.






















 


Després hem pintat un mandala teresiano i hem realitzat un mural de Santa Teresa amb ditades de colors.

































Per acabar el matí els alumnes de 3r han fet una petita xerrada amb el Mossèn Joan i els alumnes de 4t hem realitzat una Eucaristia a la capella de l'escola.












A la tarda hem realitzat l'esperada xocolatada!!! Mmmmm.... estava molt i molt bona!!












MOLTES FELICITATS SANTA TERESA!!!




 

29 comentaris:

  1. M'ha agradat molt perque em fet xocolatada

    ResponElimina
  2. He apres molt sobre st.teresa i la xocolata estava bonisima!😎😎

    ResponElimina
  3. He apres molt sobre st.teresa i la xocolata estava bonisima!😎😎

    ResponElimina
  4. Em va agradar molt el día de Santa Teresa perqué vaig aprendre moltes més coses d'ella☺
    (Judit 4b)

    ResponElimina
  5. Em va agradar molt llegir a l'eucaristia.

    ResponElimina
  6. Hem gaudit del día de Santa Teresa amb activitats, l' eucaristía i la xocolatada.
    (Dani Bonell 4b)

    ResponElimina
  7. He après moltas cosas sobre Santa teresa i estava molt bo el xocolata!!!!

    ResponElimina
  8. He apres coses que no sabia de Santa Teresa graçias Irene per ensenyarme tant

    ResponElimina
  9. He apres coses que no sabia de Santa Teresa graçias Irene per ensenyarme tant

    ResponElimina
  10. A sigut molt xulo M'ho he passat molt bé Natalia F.

    ResponElimina
  11. A sigut molt xulo,perque he apres molt.

    Noor.

    ResponElimina
  12. El que més m´hauria agradat fer hauria sigut la xocolatada.
    Martí

    ResponElimina
  13. El més divertit i que més m´agradat fer ha sigut la mandala.Xavi G.

    ResponElimina
  14. M'ho vaig passar molt bé sobretot a la xocolatada. Va ser genial. Sara Flores Gutiérrez

    ResponElimina
  15. El que més em va agradar ha sigut pintar Santa Teresa i la xocolatada. Néstor.

    ResponElimina
  16. Em vaig divertir molt aprenent la vida de Santa Teresa, pintant el retrat d'ella amb pintura. També amb va agradar molt els malindros i la xocolata.

    JOANA GRAU 4tB

    ResponElimina
  17. M'ha agradat molt! Hem fet moltes activitats i ha sigut molt chulo.


    Júlia Pradas 4t B

    ResponElimina
  18. El que més m'ha agradat ha sigut la xocolatada i la mandala.

    Guiu Sánchez (4t B)

    ResponElimina
  19. Em van agradar molt les activitats de Santa Teresa i la xocolatada. Natàlia Montañés 4B

    ResponElimina
  20. M'ha agradat molt el dia de STA. TERESA. Ha sigut molt divertit.
    Monica Jimenez. 4B

    ResponElimina
  21. Un dia molt divertit, que l'hem passat pintant, fent un mandala, menjant xocolata amb melindros.
    Michélle B.P.
    4B

    ResponElimina
  22. El que més m'ha agradat va ser la xocolatada, estava molt bona!!!!
    Oscar Uribe
    4b

    ResponElimina
  23. La xocolata estava molt bona!
    Gabi 4t B

    ResponElimina
  24. Ma agradab molt porque la zoco lata esta a molt bona ir mue pásatelo molt be

    ResponElimina
  25. No vaig estar pero ha de ser molt divertit😛:-)

    ResponElimina